گروه سنی بالای ۷۰ سال برای دریافت نوبت واکسن کرونا سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: شهروندان متولد ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) دریافت نوبت واکسن کرونا از امروز شنبه یکم خرداد ۱۴۰۰ می توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
دکترر همتی افزود: همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی است و مراکز واکسیناسیون از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند معذور خواهند بود.

محل تزریق واکسن در شهرستان شیراز شامل موارد زیر است:

۱. برج پژوهشی محمد رسول الله واقع در خیابان خلیلی
۲. مرکز هلال احمر بلوار سیبویه – سه راه شیشه گری – جنب بیمارستان قلب الزهرا
۳. سالن بهزیستی در بلوار کوی زهرا
۴. سالن قدیر دانشکده علوم توانبخشی در بلوار چمران - خیابان ابیوردی ۱ - دانشکده علوم توانبخشی
۵. سالن ملاصدرا واقع در در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه این ۵ مرکز در شهر شیراز آماده شده است تا واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را از چند روز آینده انجام دهند، گفت: در کنار این مراکز ۲ مسیر خودروئی در بوستان دراک و ورزشگاه پارس در میانرود شیراز هم راه اندازی شده است تا سالمندان به راحتی و با آرامش خاطر واکسینه شوند.

دکتر همتی اظهارداشت: افراد بالای ۷۵ سال که تاکنون پیامک واکسیناسیون را دریافت نکرده اند یا با آنان تماس گرفته نشده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ضمن اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار